Laleeeeeee Merhaba, sezeryan olalı 3 gün oldu başından beri aşırı kanamam yok ama dünden beri daha azaldi. Birde sarı su akıyor. Yani bezime baktığımda çok hafif pembe kan ve bolca sarı su ( akıntı gibi) görüyorum. Sizce normal mi?
Cnhem Laleeeeeee 10 gün önce sezeryan ile doğum yaptım kanamamda oluyor onun dışında başka bir sorun yok ama bence doktorunuza danışmanız da fayda var