Sdtcnts Son 98 gün benim 🙃🥺 acaba yolun kaçta kaçı gitti kızlar? En zoru duruyor mudur? Doğum anını saymazsak🤧
Ilkayy Sdtcnts benimde uygulamaya göre 51 günüm var ama sezeryan olacağım için 40 gün filan var zaman hiç geçmiyor
Htcnaz Sdtcnts benim ilk gebeliğim sezeryandı ondan dolayı buda sezeeryan olacak 38 haftayı tamamladıkdan sonra 38+2 gibi felan olabilir henüz gün vermedi
minikprensimmm123 Sdtcnts Heyecan korku var canım çok sancılarım oluyor nst de sancı da çıkıyor bir an önce doğurmak istiyorum ve eşim yurt dışında çalışıyordu 1 aydan felan gelecekti şuan yoldaymış bana sürpriz yaptı onun şokundayım🤣