Hiç hareket etmediyse acile gidin direk ne olur ne olmaz ihmal etmeyin derim çünkü doktorlarda söylüyorum en az günde 5 hareket hissedin diye solunuza yatınca yine hiç hareket etmediyse bi acile gözükün derim ne olur ne olmaz haftası büyük çünkü birde toplanıyomuş gibi hisediyorum falan dediniz