seciloruc Merhabalar 10 gün önce sezaryenle doğum yaptım ama 3 4 gündür tansiyonum 15-8, 16-9 böyle durum yaşayan var mı acaba
eaktr seciloruc merhabalar bende normal doğum yaptım, benimde yüksek çıkıyordu ilk 1-2 hafta. Sonra düzeldi. Doktorunuza danışın🙏🏻