hamisanne_63 evet yaptırdım 20+1 de. Devlet hastanesi olduğu için doktor hemen gün aldırıyor. Ama hiçbir şey anlamadım diyebilirim :/ ne bebeği gösterdiler ne fotoğrafını verdiler. Rapor verildi çarşamba onu kendi doktoruma göstericem . Açıkcası özelin bu konuda daha iyi olduğunu düşünüyorum