Ben de 31 haftalıkken kaybettim şimdi 35 haftalık hamileyim, azcık hareketleri azalınca hemen dürtüyorum tepki veriyor rahatlıyorum. Benim de sizinki gibi her şeyi yolundaydı ultrasonlar iyiydi ama kader işte bi sebep bulamadılar. Aklınıza kötü şeyler getirmeyin bol bol dua okuyun felak nas ayetel kursi okuyun biri sizi görünce falan, kimin nazarının değeceği belli olmaz. Veren de allah alan da, bunu unutmayın, sizden aldıysa vardır bir bildiği. Allah isteyen ve layıkıyla bakabilecek herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏🏻