Pinkmom Bizde bugün doktor kontrolünde aynı soruyu doktorumuza sorduk.Aynen kemiğim de çok ağrı oluyor, ve baskı hissediyorum.Doktorumuz çok güzel bebek çatıya baskı yapıyor böylelikle kanalı açtırıp doğumu kolaylaştıracak dedi.Ama henüz gelmez korkma dedi. (Bu arada bizde 36. Haftaya bugün gitdik)