Kızlar şimdi hastaneden geliyorum. Adet sancısı diye iki gündür kıvranıyordum 35+2deyim çok canımı yakıyordu bende her şey olabilir diye kontrole gittim doktor sancın var deyip açıklığıma baktı 3 cm dedi yatış vermek istedi, ciğer geliştirici iğne vuruldum, serum taktılar. Sonrs nstde sancı 30un üstüne çıkmadı bende eve dönmek istedim ve eve döndüm duşa girdim hala kasıklarımda ağrı var ve belim ağrıyor ne olacak bilmiyorum ama sanırım bi an doğuruyorum dedim.