Reyhandmrl Deletedmom93428 ben bugün 12 bin adım attım . Yatınca sıkıntı oluyor bende dur kalk yapa yapa yürüyorum zaten. 😀dışarı çıkınca durasım gelmiyor .
Deletedmom93428 papatyaanneee bende 2. Trimesterde yürüdüm ama çok değil çünkü aşırı sıcaktı o zamanlar akşam çıkabilirsem falan ama 30 dan sonra yattım vallaha 😂😂
Belacivciv Deletedmom93428 Ben uzun süredir kullanıyorum o yüzden korkmuyorum şu an ama karın büyüdükçe nasıl olur bilmiyorum hiçç
Eda-5807 Deletedmom93428 valla benımkı 30 haftalıkken gıttımde 1250 dı 36 da gıttım 3250 dedı bende yuruyemıyorum kasıklarıma hemen agrı gırıyor kıtlenıyom
zeynepin_annesiiii Deletedmom93428 hamileliğim boyunca hiç yürüyüş yapmadım 😅 sanki yapsam gelicek miydi diye teselli ediyorum kendimi 🤷♀️ . Pişman mıyım aslaa