prensesannesi2805 Karnım çok sert belimin asası ve kasiklarim çok ağrıyor rahmime baskı var çok kasilmam var 39+0 im doktora gitmelimiyim acaba çok ağrıyor belimin asası
Merveelisa prensesannesi2805 kasılmalar kaç dakika arayla geliyor acaba düzenli mi takip et acaba bugün çok mu yordun kendini hem bel ağrısı hem kasılma diyorsun ondan yada doğum sancısı artk
Merveelisa prensesannesi2805 peki ağrı gelince nasıl bir his oluyor yerinde durabiliyormusun oturmana devam edebiliyor musun benm doğum sancılarım da beni hep yere çekiyordu oturamiyordum yerde Sürünüyordum resmen acaba kişiden kişiye sancidan sanciya değişiyor mu
prensesannesi2805 Merveelisa hayır oturamıyorum kıvranıyorum ağrıdan kasiklarim ve belimin asası cok ağrıyor simdi gitsem geri gönderirlermi acaba diye düşünüyorum boşuna gitmek de istemem