baloglusuuumm Merhaba sevgili anneler 20 haftalık olduk ,önerdiğiniz kullanışlı bebek arabası markası istiyorum 🧸teşekkür ederim şimdiden 🌸
Nihal42- baloglusuuumm bugün maclaren aldım ama, daha, kullanmadım ptesi doğumum. Hafif Bi araba kullanışlı görünüyor
Birumuteses29 baloglusuuumm bende casual jazz aldım kabin boylar gibi ufak değil ama canyon falan gibide iri değil sürüşü çok güzel beğendim ben daha kullanmadık evde denedik bide bana casual servis ürününe çok sahip çıkıyor dediler ve ufak bişeyi vardı arabanın hemen ilgilendiler gerçektende öyleymiş
Haticezeynepazra Bende yoyko beğendim ama yorumlara baktım daha sonra herkes teknik servisten şikayetçi eğer bir sıkıntı olursa yetkilerle iletişim kuramamislar ondan kafam karıştı acikcasi
S02_ baloglusuuumm ben 1 ay önce aldım mağazadan 3 bine fiyatı artcak demişti satıcı sanırım 4500 gibi bi fiyatı var mağazasında internette nasıl bilmiyorum da
Mislinaa Yoyko elegance sistem aldık normal fiyatı trendyolda 4 bin küsur fakat biz indirimde 1700 e aldık geldi kurduk çok hafif kuş gibi ve hiçbir sorunu yoktu Allah’ın izniyle ben çok beğendim bebisimiz doğunca daha net anlasilacak insAllah ☺️❤️
S02_ baloglusuuumm iyice araştır kuzum bütçene uygun al eşim ikinciyi düşünecekten aldı bu kadar pahalıya bida bida almayalım kaliteli olsun diye ondan
Birumuteses29 baloglusuuumm ben çok iri olmasın istiyodum kanin boyların travelide var kanzda ama çok pahalı geldi onu aldım bende
987123 Ben yoyko spin 360 derece aldım 2700 e inanılmaz memnunum bir buçuk yaşında oğlum arabayı sürmesi katlaması şahane inşallah kardeşi için de çok güzel olur çok tasviye ediyorum