Strong_mother01 Bende baby hope otomatik sallanan beşiğinden almayı düşünüyorum geceleri falan iyi olur inşallah
Strong_mother01 baloglusuuumm aynen ama yalına kadar alışırsa kullanır odası olsa bile baya bi yanımızda kalacağı için pratiklik lazım büyük yatak kullanmıyor bebekler indir kaldır emzirirken uyanırken baya zorluk oluyor
ogretmen_anneee baloglusuuumm henüz kullanmadık ancak çevremde öneriler üzerine aldım bir ay odada kurulu kaldı hevesimi almak için geldim gittim oynadım yani 😂 kuzenimin çocuğunu da yatırıp denemiştik saglam birşeye benziyor bakalım