Gzde_14 benimde on haftalikken geldi, hemen kosa kosa doktora gittim tabi. Progrstan verdi agir kaldirma leke bitene kadar yat ddi. Bu haftalarda olur boyle progestani leken bitsede kullan bitirene kadar ddi. Tabi ben boyle ddim die doktora gitmemezlik etme sakin, suana kadar gitmediysen en azindan kalk bi acile git