H_myra1 Bilmez miyim çok kötü benim de ayağıma vururdu, aynen bende bı çaydanlık taşırken zorlanırdim sanki sinir sıkışması oluyor gibiydi bende, ama maşallah buna rağmen normal doğum yaptınız doktorunuz fıtık olduğunuzu biliyor muydu doğumlarınız nasıl geçti