gizemgulsun_sahin 23ünde Spinal anestezi olacağim. Çok korkuyorum hissedeceğim diye. Tecrübeli anneler yardımcı olurmusunuz 😢
Merveee34 gizemgulsun_sahin 2 spinal ve 1 genel biri olmuş olarak hatta panik atağım da var kesinlikle korkma .En rahatı ve güzeli spinal . Kendini kasma basını sağa sola çevirme sonrası çok daha iyi olur . Cekistirmeler hissediliyor fakat asla acı hissetmeyeceksin
Dlkglkm gizemgulsun_sahin bende korkuyorum😩eğer spinal olursam heyecanlanır tansiyonum çıkar diye korkuyorum.heyecanlanmamak.icin ne yapılır ki🥶
yuvamerve17 gizemgulsun_sahin bende ondan dolayı çok korktugum için genel anestezi oldum. Ona bile girerken kalp atışlarım çok yükselmiş herhalde spinal olsam kendim bayılırdım orda
So123456 gizemgulsun_sahin canım hiç korkma korkcak bir şey yok ben ikinci spinal sezeryanımı olacağım bu aralıkta hiç korkma 💕
gizemgulsun_sahin Merveee34 Kaç dk sürüyor işlem, sonrasında çok acı çekiliyor mu? Ben 4 yıl once burun ameliyati yaşadım herkes onu yasadıysan bu cocuk oyuncagi gelir korkma diyor ama insan bilmediği seyden korkuyor sanirim 😰😰
Merveee34 gizemgulsun_sahin doktor eline de bağlı tabi ama genelde orda bekleme sürenle 45 dakikayı buluyor ve geçiyor . Bende geçen sene septorinoplasti ameliyatı oldum . İnan burun daha zordu . Ameliyat sonrası tabiki ağrın oluyor ama dayanılmayacak tarzda değil .Hemen ağrı kesici uyguluyorlar zaten . Sonrasında çok fazla ağrın olmuyor tabi en azından benim öyle :)
MelisaMila gizemgulsun_sahin Canım hiçbirşey hissedilmiyor. Önce iğne yapılıyor belden normal kalça enjeksiyonu gibi acı oluyor. Sonra ayaklarda karıncalanma ardından his tamamen gidiyor.ben de hissedicem mi diye odaklanmıştım. Bir baktım hop bebek çıktı 😀