selmakaplan15 Merabaa Anneler siz covid 19 aşısını oldunuzmu olduysaniz kac haftalikken oldunuz yan etkisi varmi hangi aşı oldunuz?
Merveee34 selmakaplan15 29.haftalık ilk doz biontech oldum . Yarın 33 hafta oluyorum 2.doz içğn akşamına randevum var
Aslhnsmt selmakaplan15 ben 18 haftalık gebeyim cuma günü tetanoz oldum, ayrıntılı ultrasondan sonra da biontech olacağım. Şu an zaten 2 doz sinovac aşım da var 🌸