Fatmahsun 3 +5 haftalık hamileyim. sürekli tansiyonum düşüyor ve son zamanlarda hıçkırıyorum sürekli. Daha önce bu durumu yaşayan ya da tecrübesi olan var mı ?
DuyguEyupoglu Fatmahsun 9.haftadayım benimde sürekli tansiyonum düşüyor bol bol dinleniceksin canım yatıp ayaklarını havaya kaldırmanı öneririm ☺️ Tuzlu ayranı çok önermiyorlar bi yazıda okumuştum ☺️
Fatmahsun DuyguEyupoglu Bol bol dinleniyorum hiçbir şey yapmamama rağmen bu şekilde devam ediyor. Gözlerim yerinden çıkacak şekilde ağırıyor. sürekli 90'a 60 veya 80'e 60 oluyor.
DuyguEyupoglu Fatmahsun Bende öyleyim ilk başlarda kafamı kaldıramıyordum uykudan tansiyondan şimdi daha iyi ilk başlara göre ☺️