Ogretmenim7 Kızlar 32.haftaya gireceğiz .Yalancı sancılar nasıl oluyor acaba henüz başlamadı merak ediyorum
Anne_17 Ogretmenim7 aynı haftadayız benimde çok arada batma tarzı oluyor kasıklarımda geciyor hemen sezeryanım ben zaten inşallah erkenden sancım gelmez
Mavi34 Ogretmenim7 30+3 deyim pazartesi kontrolde baş aşağı dönmüştü bebek. Ağrılarım adet ağrısına benziyor kasik ta şiddetli batma oldu birkaç kez sanki karnımın icin de ameliyat yarası var gibi bir agri
Sebnemkader Kasıklarınıza ağrı giriyor ya da karnınıza iğne batıyormuş gibi acıyor. Çok büyük bi acı değil anlık oluyor daha çok ☺️ Ben mutlu oluyorum sancı olunca kızım gelmeye yaklaşıyor diye 😅
Sebnemkader Ogretmenim7 evet dünden beri adet ağrısı gibi başladı benimde. Hafif sancılar ama. Karında da oluyor
Anne_17 Ogretmenim7 benim ki ikinci oldugu icin mecburi sezaryan ama sizin ilk ise normal doğumu daha çok tercih ederim tabiki karar sizin . Dogumdan sonraki o ağrılar bütün hayallerimi suya düşürüyor benim inşallah bunda öyle agrılar cekmem diyorum ama hiç sanmıyorum cekicem galiba 😏😔
Tekmile11 Kızlar bacak aranızdaki kemikler ağrıyır mu bizde 35+4deyiz yere falan oturunca kalkarken sanki çok yürümüşüm de bacaklarım ağrımış gibi bi ağrı oluyor