Mom8237 40+1 benim bebe bugün de gelmeyi tercih etmedi belliki anasına suni sancıyı tattırmadan rahatlamayacak 😂
milla-s Mom8237 bizim daha o kadar olmadı ama nişan gelmesiydi, düzensiz sancılardı derken bugün de doğuramadım diyip yattım ben de yatağa😂
Ayguns Mom8237 Naz değil bu baya baya inat valla 😅 şimdiki bebeler daha doğmadan anasına dediğini yaptırıyor 😅
milla-s Mom8237 ayy gerçekten de öyle ya. Her nst’ye girdiğimde acaba mı diyorum ama tık yok😅 gece zaten uykular haram, her uyandığımda sancım mı var diye kendimi yokluyorum 😂
Ysmmmnn Mom8237 sabah nişanım geldi sonra düzenli sancılar acile gittim 5-6 cm açıklık dendi yatış ve sonra doğum çok şükür