elaweannesi merhabalar, o hastanede Selda hoca cok iyidir. Arkadaşım Ahmet hocaya gidiyordu o da memnundu. Ama genel olarak gözlemlediğim sezeryan yaptıkları. Yani Ahmet hocada iki tanıdıgım doğurdu ikisi de sezeryandı. Selda hocayı İnstagramdan takip ediyorum çok nadir normal doğum yaptırıyor. Burcu betül hoca da güler yüzlü ama hamile takiplerinde nasıl olduğunu bilmiyorum. Filiz becerikliyi de tavsiye etmem. Dediğim gibi eğer ille normal olsun demiyosan ben olsam Seldaya giderdim. Ama ona da ben normal istiyorum dersen sonuna kadar destekleyeceğini düşünüyorum. Ben medicana internatiolda Ali metin celebe gidiyorum. Normal doğumu destekleyen bir doktor. Bilgi vermesi yada soru sorduğunda açıklayıcı cevap vermesi falan gayet yerinde bir doktor. Sadece inanılmaz kilo takıntısı var 😃