zumre28 Devlet hastanesi böyle durumlarda malesef bazen kendi doktorunuza yetişemiyorsunuz ebeler suni sancı verdiler sancım ve açıklığım olmasına rağmen ve ben o ladar gebelik okulundan eğitim aldım o kadar hazırdım ki panik yapmadım hiç gayet sakindim bağırmadım ağlamadım bebeğimi bekledim sadece ve şuan sezeryan olduğum için çok acı çekiyorum inanılmaz ağrılarım var oturamıyorum uzanamıyorum ağlayamıyorum öksüremiyorum bile gerisini siz düşünün