firstbaby1 Haftamdayım ve özellikle yorulduğum zaman bebeğim sanki kanala kafasını sokmaya çalışıyor da zorluyor gibi hissediyorum.Bu durumu yaşayan var mı? Gelişimi de 2 hafta önde ve erken doğacak diye aklım çıkıyor.
sedanursahin firstbaby1 aynı şeyi yaşadım 1 hafta once doguruyorum sandım 🤦🏻♀️ 33 haftalık doktorum normal dedi kendini dogum pozisyonuna hazırlıyormuş 🥲
tugcengizzz firstbaby1 35 haftamdayim suan ben ayaga kalkamiyorum bebegi kasiköarimda hissediyorum yürürken sanki sünnet olmus cocuklar gibiyim bende diyom 40 a kadar durmicak heralde
firstbaby1 tugcengizzz bi de insanlar naz yaptığımı düşünmüyor mü herkesi camdan atmak istiyorum öyle zamanlarda
firstbaby1 Pazartesi doktora gidicem sorup sizi de bilgilendiririm kızlar ama tek değilmişim rahatladım biraz.Vakitlerinde doğsunlar inşallah