Bende 20+1 oldum yaklaşık 10 gündür hissediyorum çok değişik bi his hala her tekme aldığımda ay ay diyorum eşimde heyecanlanıyor noldu diye 🤣🤣 ama ne bileyim içimde bişey vuruyor yani çok değişik bi his daha önce hiç yaşamadığım bişey
seninkide bebektir çok güzel bi his Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️❤️❤️