Merhaba kızlar biraz panik olup buraya yazdım sürekli tuvaletim geliyor rahmim de bı baskı var bebek hareketli baya biraz önce de kahverengi şekilde çok az akıntı gibi bişey geldi nişan mı dedim ama çok değildi hala daha baskı var sancı vs yok bekliyorum takipteyim doğuma yakın bunları yaşayan varmı