Deryak Kızlar merhaba 34+4 ikiz hamileyim sabah kalktığımda adetin bitmesine yakın kahverengi lekelenmeler olur ya öyle leke vardı bu nişan mı oluyor ? Yeniden gelir mi nişansa bir kez mi oluyor yoksa ?
Pinkmom Deryak Hastaneler doktor dolu arkadaşım bırakın kendi doktorunuzu.İkiz gebeymişsnz bi de.Bizim bir yorumda bulunmamız aşırı mantıksız olur mutlaka muayne olmanız gerek.Ben şimdiye 10 kere fırlayıp gitmiştim.İnşallah bebeklerinizin keyfi yerindedir
Deryak Deniz2961 gittiğim belli bir doktorum yok malesef kendi doktorumu bırakmak zorunda kaldım haftaya yeni birine gidecektim 😞
Deryak Pinkmom bebekler iyi en azından hareketleri iyi 😊 gidicem doktora zaten sadece böyle bir şey yaşayan oldu mu diye sordum ✋🏻