Ezeleda Elfibrhm2609 amin cnm seninde bende 31+2 üçgun hastanede yatip dun ciktim hergun nst gidiyorum hala sanci cikiyo
Elfibrhm2609 Ezeleda Bende hastane de yattım kasılma ve sancim çok oluyordu şuan biraz rahatım magnezyum ve adalat kullanıyorum rahim kasılmaları hafiflemesi için inşallah