Birtanemm toz deterjan arielden asla şaşmam. Ne olursa olsun ariel alırım. yumuşatıcı olarak da ABC mor olanı kullanıyorum her yer harika kokuyor . Üstelik kalıcı. ayda 1 çamaşır makinasının deterjan koyulan çekmecesini çıkarıp temizliyorum , alttaki kapağını açıp oradaki pis suyu kalıntıları çıkarıyorum içini dışını siliyorum güzelcene cif banyo sprey ile. 3-4 ayda bir de marc marka çamaşır mak temizleyicisi ile çalıştırıyorum 1 kez. Eğer yumuşatıcı kullanmam diyorsan doğal olan bir önerim de sirke. Yumuşatıcı gözüne sirke koyarsan harika oluyor