Kubralii Haftama giricem ve bebegimn rahmime baskı yaptıgını hissediyorum bu normal mi ve agrı oluyor bir kaç kişi erken dogum gibi söylemlerde bulundu
ogluileannesi Kubralii aynı durumdayım haftamda aynı doktor rahim ağzı uzunluğu sınırda dedi Progestan başlattı, bilmiyorum valla bende bekleyeyim burada
Senanrrr_06 Kubralii canım bende 25 haftaydayim 22 li haftalarda bende öyle hissediyordum detaylı ultrasonum vardı işte doktora sordum kafası aşağı da durduğu için baskı yapıyor dedi bildiğin doğum pozisyonunda duruyordu geçen hafta kontrolüm vardı işte bebek tam tersi olmuş dönmüştü normal yani kimseyi takma sen🥰😊
keyifkahvesi ogluileannesi merhaba rahim ağzı uzunluğu kısalığı alttan ultrason la mı bakılıyo acaba yoksa karından ultrason da belli olurmu
Baharozdemir Baskı durumunu hafife almayın derim, aynı şikayetle gittim rahimde açılma başlamış üstelik serklajliyim basından beri progestan ve pruloton kullanıyorum. Herkesin bir değil illaki, ama dr görünmekte fayda var derim