Bende de oluyor hatta geçen gün korkup ağlamıştım bir şey mi oldu diye. Çok şükür bir şey olmadı tatlım. Hatta burada bir arkadaş bana videoları olan bir doktoru önermişti izle diye. Hapşırmak, öksürmek bebeğe hiçbir şey yapmaz başlıklı bir videoydu. Yani vücudun doğal refleksleri ve hiçbir zararı olmaz Allah’ın izniyle merak etme. Hatırladım doktoru bak Kağan Kocatepe. İzle sen de canım için rahatlar.