Kızlar geçen hafta sezeryan doğum yaptım. Emiyor ancak gaz problemimiz var. Ekşi elma yağı kullanıyorım gaz ilacı başladık ama bana mısın demiyor.. Tecrübeli anneler varsa fikriniz yazın allah aşkına ağladıkça katılıyor uykuya girmesi 5 saati buluyor özellikle geceleri.. Fikir verecek olan var mı ? Çok zor durumdayım