Meliskam Merhaba kizlar ben neqatif kan qrubuyum esim pozitif … yani kan uyusmazligi var ve simdi 29+4 hamileyim ilk gebeliğim…sizce rogam iğnesi yaptirmalimiyim ? Yaptirmasam bir sorun olurmu ? Ve kacinci haftaya kadar yapila bilir?
Bebek4545 Canım drum ilk çocuk icjn bazı drlar gerekli değil diyor ama bence gerekli biri vurulmamis cocgun kanı ile anne kanı karışmış ve şimdi üniversite hastanesinde yatiyir anne. Bence mutlaka vurulmalisin