Bio oil e başladım 24.hafta bitmek üzere, ama bana kalırsa öyle özel bir kreme gerek yok amaç o bölgeyi nemlendirmek yani zeytinyağı bile sürseniz olur badem yağı önermişti doktorum ama ben zaten hamilelikten sonra çok tüylenme olduğu için bio oil bitince zeytinyağı ile devam edicem bir de bu iş biraz da genetik galiba bazen ne yaparsan yap çatlıyorsun 🤷🏼♀️