Bsrkst merhaba amin çok sağolun darısı size 💕 evet doğum yaptım anlatiyim hepsini. Tuncay beyden kesinlikle çok memnun kaldım çok ilgiliydi. İkinci sezaryenim olmasına rağmen ne bir ağrım oldu ne sızım. Mesela ilk kaldırmaya geldi hemşireler dediler ki ilk kalktığında bütün organların aşağı düştüğünü hissedebilirsin dediler kalktım hiç öyle bi his yoktu ve kalkar kalmaz dimdik durdum hemşire ve personel kolunuza girelim yürüyün dediler gerek yok dedim dimdik bir şekilde kendi başıma kaç tur attım hatırlamıyorum ne baş dönmesi ne bişey. Taburcu olana kadar yataktan yardımsız kalktım hep uzun uzun sanki yürüyüşe çıkmış gibi koridor da yürüdüm😄 zaten ikinci yürüyüşte gazım çıktı üçüncü de de tuvaletimi yaptım hemşireler şok oldu ya Tuncay beyin eli çok hafifti ya da ben cok soğukkanlıydım😄 ben sezaryenden çıktığımda tuncay bey babamlarla beraber oturmuş odamda beni bekliyordu 😄 Tuncay beyden cok memnun kaldım dediğim gibi. Hastane konusuna gelirsek hastane tertemiz yemekler güzel çocuk doktoru olarak kesinlikle Mert Çakır ı seç Mert bey aşırı ilgili ve cok tatlı bir doktor. Yalnız hemşirelerin ilgisi beklediğim kadar değildi mesela serum bitiyo söylüyoruz geç geliyorlar emzirmeye yardım için sadece ilk sefer geldiler bi daha gelmediler cok tatlılar Fakat ilgi pek beklediğim gibi değildi hatta Tuncay beye de söyledim. Biz bi de suit odada kaldık hani biraz ilgi beklerdim açıkçası. Doğumun ertesi gün sabah odada bebeğe işitme testi yapıyorlar ve fotoğraf çekimi yapıyorlar bu da fiyata dahil fakat çekim ücretsiz olduğu için çok daha bişey bekleme o kadar profesyönel değil sadece portre modunda bir kaç fotoğraf 😄 kilo konusuna gelince benim doğumdan 6 gün önce ultrasonda 3200 çıkmıştı doğduğunda 3250 ydi boy 6 gün önceki kontrolde 49 cm di doğduğunda da 50 ydi. Ama Tuncay bey biliyor ben doğumdan 3-4 hafta önce kontrole gittiğimde dedim ki tahminen boy kilo nasıl doğar dedim 3300 50 cm civarında olur demişti 😄