eminenura biranne_1 ben bunu yaptırdım instagramdan canım tane fiyatı 3 tlydi uygun geldi diğerlerine göre ayrı ayrı çikolata ve süs yaptırmak yerine bunu yaptırdım 🥰
Haticebt biranne_1 yaptırmadım, bağış yapmak daha mantıklı geldi.. orman yangınlarının olduğu bölgelere fidan dikimi için bağış yapıp gönderilen magnetleri dağıtabilirsiniz
mommy2 biranne_1 ahşap mumluk , isimli çikolata kutusu ve çikolata , isimli magnet yaptırdım hepsini sevdiklerimize dağıtacağım 💖
Sarisin_Anne biranne_1 minik kolonyalar aldım sticker tasarladık onu yapıştırcam, keçeden de magnet yapıyorum kuğu şeklinde
mutlugebeee Haticebt bende aynı şeyi düşünüyorum ama nasıl yapıcam nerden yapabilirim hiç bilmiyorum, sizin bir fikriniz var mı acaba🙏🏼
Mminikmucizemmm Henüz yaptırmadım ama şnstagramda zayadesign diye bir sayfa buldum orada çok güzel anahtarlıklar var
bahtnurr1 Pandemiden çok misafir kabul etmeyeceğim için yaptırmayı düşünmüyorum 😊 ama yapacak olsam makrome anahtarlık yapardım kendim
Haticebt mutlugebeee temaya bağış yapabilirsiniz… Darüşşafaka da bağış yapıldığında magnet gönderimi yapıyor ya da LÖSEVin internet sitelerini kontrol edin dilerseniz..
Ozgebalc biranne_1 ben hastalık sebebiyle kimseyi kabul etmeyi düşünmüyorum bu süreçte bide hediyelik mi hazırlatıcam 🤷🏼♀️
gozde3592 biranne_1 İsmi mina olacak yapılıyor şu an [url=https://www.hizliresim.com/a2jxoe8][img]https://i.hizliresim.com/a2jxoe8.jpeg[/img][/url] kapı süsü ve yastık da bu tarz bi konsept oluyor şu an
Merve171214 https://www.hizliresim.com/ow4e955 Bundan yaptırdım kandil yanına magnet yada anahtarlık yaptırcm, çikolata yaptırcam birde kendi süslediğim minik bardaklarda mavi renkte lohusa şerbeti dağıtcam 😊
gozde3592 Merve171214 [url=https://www.hizliresim.com/sdew4t6][img]https://i.hizliresim.com/sdew4t6.png[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/mdiqkp7][img]https://i.hizliresim.com/mdiqkp7.png[/img][/url] Ve demin attığım hediyeliklerle toplam 400 e anlaştım arkadaşım yapacak ve renk kapı süsüne uyarlanacak hediyelik rengini değiştirmicem isim de mina olacak❤️
Merve171214 gozde3592 Hepsi çok güzel bende magnet veya anahtarlık düşünüyorum ama içime sinen güzel bir model bulamdm o yüzden güvenilir bir site arıyorum 😊 Sağlıkla gelsin inşallah bebiş 🥰
gozde3592 Merve171214 teşekkür ederim canım amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alabiliriz bebişlerimizi🙏🏻❤️(İnstagramdaki siteleri çok yüksek fiyat biçti bu modellere bende tanımadıgım birine vermektense arkadaşıma biraz uyguna anlaştık)
eminenura Kbrasmskbyrktr evet kuzum 3 gün içinde yapıo gönderdiler kalite olarak da baya memnun kaldım🥰