sdkshn Daha 9. Haftadayım ve karnım şişmeye başladı çok fazla gaz problemi yaşıyorum ve sancısı çekiyorum nasıl geçer bilginiz var mı ?
Gorkem97 sdkshn benimde 9 haftam biticek bu gece ayni sorun bendede vardi canim afedersin devamli gaz cikarmaya bakiyorum ayagimi sicak tuttum üşümemeye dikkat ettim bi baktim geçti cok sukur arada yinede oluyor tabi hormonlardan
Sblatc sdkshn benimde en başından beri midem davul gibi oluyo özellikle akşamları. 3.aydan sonra azalır gibi oldu ama 7.aya girdim hala aynı bi çözüm bulamadım😅🤪 sade maden suyu deneyin yine de
sdkshn Gorkem97 Benim de çok fazla oluyor ve hiç bir şekilde geçiremedim sancısı da çok ağır oluyor. Çok teşekkür ederim 😊
Parsss Emine_clk01 valla bende 8 deyım dahada arttı 😅 nefes alacak dermanım kalmıyo ne denesemde fayda etmıyo
Emine_clk01 Parsss benim kızım hiç mideme doğru bile çıkmadı midem hiç şiş değil ama gaz sorunu beni sıkıntıya sokuyor 🙄
Sulemsii Karnım şişiyor davul gibi oluyor çok rahatsız bir durum ama sebebini buldum ne zaman dolaptan soğuk su meyve suyu içsem bu durumdayım yaz günü malum ılık da içilmiyor