Annoss Geçen haftalarda tahlilde tsh’ım 2.6 çıktı henüz kadın doğumcuya gidemedim. Kol kaslarım ağrımaya başladı ilgisi var mıdır yaşayan var mı?
Ilkayy Annoss evet. Tsh bebekte Gerilik yapıyor doğru düşüğe kadar gidiyor ama sizin değeriniz normal yüksek olanlarda yapar
Annoss Mom566 internette öyle şeyler yazıyor ki kas ağrısı bebekte zeka geriliği insanı düşündürmüyor değil oraya bakınca ölmüşüz ağlayanımız yok 🤦🏻♀️
Zeyyyn Annoss başka birşey den kaynaklıdır İnternete bakınca insanın tedirginliği artıyor ben 10 ile başladım yüksekti değerim hiç kas ağrısı vs yaşamadım demirimiz düşük olunca yaşadıklarımız aşağı yukarı yakın tshla
Mom566 Annoss ayy ayy gerçekten çok saçma evet gelişim geriliği yapıyor ama 4 felan olunca değer benim değerim 2.7 doktorum gayet normal dedi ay bu internet direk üstümüze toprak atıyor 😄😄
Nur223 Mom566 benimde ilk gebeliğim benim tsh 2.80 2 hafta sonra tahlil yapıcak doktor bende tedirginim bu konuda
Annoss piremsesce Bu foruma ilk kez yazdım. Gelen cevaplar üzerimden yük aldı resmen çok hafiflemiş hissettim. Teşekkür ederim 🥰 😘
lentil Annoss benm bu ay 2.4 e düştü diye sevindim cnm merak etme senn değerinde iyi. 30.haftadayım hamileliğimi öğrendiğimden beri inip çıkıyor. İlk ay 8di değerim
Annoss ikiprensesannesiii hımm bilmiyordum bunu magnezyum’un bulunduğu besinlere ağırlık vereyim düzelir inşallah teşekkür ederim 🥰
ikiprensesannesiii Annoss rica ederim olmazsa doktorunuza danışın magnezyum tabletleri var onlardan kullanın. Ben 3.aydan beri kullanıyorum :)
Mom566 Nur223 bende de aylık düzenli kontrol istemişti korkmayın 2.80 normal değer benim ilk gebeliğim de değerim 6ydı ve ilaca rağmen düşmemişti sonrasında ilacı bıraktım gebelik kaybım olmuştu kendiliğinden düştü değerim