Seyda16 Bu foruma ilk üye olduğumdan beri herkesin farklı farllı konulardaki hikayelerini sorularını okudum bazılarına cevap ta yazdım kendim de yeri geldi sorularımı paylaştım sorularıma endişelerime yanıt aldım ☺️.. Vee sıra geldi o meşhur herkesin çok farklı ama sadece tek ve özel olan o mucizevi duygularından çok şükür bin şükür Rabbime bende tattım 🙏🏼 37+5 nci haftamdaydım öğleden sonra dışarı çıkmıştım hem lohusa tacı hem de hasta bezi pedi almak için bunlar son ana kalan tek şeylerdi.. Neyse kırmızı kurdeleli tacımı aldım ama hasta pedinden bulamamıştım zaten hem hava sıcak hem de malum hemileliğin son zamanları daha fazla oyalanmadım.. Ve daha doğum tarihimiz de belli değildi cuma gününe konuşacaktık doktorumuzla.. Dondurma da aldım eve geçtim saat 17-17.30 civarı hafif hafif kasıklarım sancılandı ama yalancı sancıydı biliyordum ve ara ara idrar kaçırmam oluyordu yine aldırmadım sonra sağa dönüyorum koltukta yok sola dönüyorum yok duramıyorum hala akıntım oluyor annemi aradım sonra doktoruma dedim acile gidin valizlerinizi de hazır edin dedi sonra eşimi aradım o yoldaydı işten yeni çıkmıştı sonra kayınvalidemi aradım suyum geliyordu öyle böyle değil o da sakin ol kızım otur biz geliyoruz dedi bi panik ben o arada hem duramıyorum hem de çantama makyajlarımı koyuyordum 😁😂 o anda düşündüğüm şey çok absürd gerçekten.. Geldiler kayınvalidem kayınpederim ve görümcem taksi çağırdılar apartmandan inemedim yürüyemedim sular içinde kaldım resmen görümcemle yavaş yavaş inebildik zar zor oturdum taksiye tabi çıktık yola ama valizleri çantaları unuttuk evde o telaşla Allahtan eşimi aradık getirecekti çantaları neyse sonunda vardık çok şükür hastaneye hemen acile yönlendirdiler tekerlekli sandalyeye oturtup asansörle indik sancı odasına aldılar beni nst ye bağladılar sancım yoktu ama suyum olduğu için 1-1 buçuk saate doğuma alacaklarını söylediler en son ne zaman ne yedin dediler ben geç kahvaltı yapmıştım öğlen 2 gibi sonra bi dondurma ve su dedim onların üstünden de bayağı zaman geçmişti zaten sezaryen ile doğum yapacaktım anestezi uzmanıyla bile daha konuşamamıştık herşey çok ani oldu korku heyecan endişe ve mutluluk dolu duygular vardı o gün ben uzaktan izliyordum kendimi sanki ben değildim bütün bunları yaşayan eşim de geldi çantaları getirdi sonra fotoğrafçımı ve oda süslemecimi aradım tabi o telaşla sonradan geldiler aklıma onlarla konuşmuştuk ama karar vermemiştik daha o günle birlikte karar da vermiş olduk 😂 o sırada görümceme bana makyaj yap dedim doğuma gitmeden pür telaş yaptı kızcsğız aceleyle 😂 sonra fotoğrafçım geldi bir kaç poz çekildim üstümdede hastanenin siyah çöp poşetine benzer transparamsı önlüğüyle 🙄😁 çok çirkindi bide cıscıpıldak olduğumdan artı bir de sular hala geliyordu çekimde bile hiç rahat değildim utana sıkıla.. sonra beni odadan yavaşça çıkardılar yatakla birlikte asansöre bindirildim ama annemler gelememişti daha eşim de babasıyla yemek yemek için çıkmışlardı o anda sadece kayınvalidem ve görümcem vardı hep annemde olsun istemiştim içim buruk oldu el sallarken bile.. 😔 ben tektim artık kimseyi almadılar eşim olsaydı isterdim onu da yanıma o da yoktu korku gitmişti ama şoktaydım hala inanamıyordum getirdiler doğumhaneye bi heyecan kapladı içimi birazdan başlayacaktık birazdan herşey değişecekti artık bambaşka olacaktı herşey kalbim çarpıyordu anestezi uzmanı ordaydı orada tanışmıştım onunla birkaç soru sordu bana sonra duruş pozisyonu hakkında prova yaptık iğnenin vurulacağı için sabit durmamı tembih ediyordu ben pek sevmiştim anestezi uzmanını çok sempatikti hemşireler doktorum da öyle onların verdiği ve ortamdaki gırgır şamatayla biraz daha rahatlamıştım ve çenem açılmıştı 😂😁 durmadan konuştum sorular sordum hepsi de sağolsun dinliyor cevaplıyorlardı iğnem vuruldu belimden çok hafif bi sızı hissettim kemiğimde sonra anında sıcaklık geldi ayak uçlarımdan bacaklarımdan uyuşmuştum sonra test için iğne batırdı göğus altımdan hissetmedim uzattılar beni bide sakinleştirici vurmuşlardı haberim bile olmadı sarhoş gibiydim durmadan konuştum bebeğim çıkmış ben yine konuştum 😂😂 o an bana gösterdiler onu bak burda kim varmış diye yukardan bana bakan minicik bişey dünyanın en güzel en tatlı şeyi bana bakıp ellini uzatmış merhaba der gibi o kadar tuhaf oldumki gözlerim doldu sesim titredi temizleyip yanağıma koyduları eli ikimizin yanağındaydı kuzumun çok başka bişey bu duygu tarifsiz anlatılmaz kelimeler yetmez.. 💙🙏🏼 Rabbim isteyen herkese yaşatsın hayırlısıyla sağlıkla kavuşsun herkes kuzusuna yavrusuna çooook uzun oldu biliyorum ama bnde bir hikaye yazmak istedim sizlerle de paylaşmak istedim kusura bakmayın sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim 😊
Burcuaykut Seyda16 ne güzel bir hikaye olmuş canım Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻☺️ Bizde 38+4 üz bekliyoruz oğluşumu 💙 darısı başımıza
Seyda16 Burcuaykut Amin canım insallah sende kavusursun hayırlısıyla oglusuna 🙏🏼💙☺️ gercekten cok güzel bi duygu Rabbim isteyen herkese tattırsın