Nurklc38 benim 3. Gebeliğim ve bebeğime 3 adet yenidoğan aldım, geri kalan herşeyi 0-3 ay aldım bir iki tane de 3-6 ay aldım canım, yenidoganlar hemen küçülüyor en fazla bir ay giydiriliyor, ikinci çocuğumda böyle yapmıştım ben, hatta 3-6 ay almasanda olur şimdiden çünkü bebek doğduğunda büyüdükçe ihtiyaçlarına göre, mevsimine göre eksiği ne olursa alacaksın zaten