Yusuf566 o doğum kilosuyla boyuyla değişkenlik gösterir her çocuğun kendi persentil eğrisi oluyor benimki oğlan birde. Ama doktorunuzda sanki biraz üzmüş sizi bu denli takılmıyor kimse sonuçta anne sütü kilosu olduğu için bence takılmayın siz üzülmeyin parka bahçeye gidin bol bol. Bir plastik havuzu koyun banyoya doldurun çırpınsın oynasın hareketi artar bence birazda kişiliğiyle alakalı. Ben tam tartı vermek istemiyorum ama 13-14 kilo civarıydı oğlum 1 yaşındayken daha yürümeyi iyice kavradıktan sonra hiç bir boğumu kalmadı onu rahatsız eden 5 saniye oturmaz. Arkadaşımın kızı 8 kilo 1 yaşında oturur yerinden kalkmaz birazda kendi karakterde etkiliyor gibi