Muhsinecahit Aksam Uyuduğumda bebeğim karnımda tekme atmış eşim hissetmiş ben hissetmedim uyuduğum icin 2 saat önce uyku bastı üzerime uyudum sonra dan kendi kendime uyandım istemsiz bi şekilde elim karnımdaydi uyandığımda ve ilk tekmesi ni hissettim tabi ben şok ne olduğunu anlamadım eşimi çağırdım elini koydu yine tekme attı .eşim; işte akşam bende böyle hissettim .sonra ben tekrar koydum elimi yine tekme attı .yani 3 defa tekme atmış oldu .sanki karnımda değil dışarda kucağımda gibi hissettim çok mutlu oldum ilk eşim hissetti ama kkıyamam bana da çok zaman geçmeden hissettirdi bebeğim 😍🤗😘 bu arada uyumadan önce çok az 1 damla kadar mı ne göğsümden kıyafetime süt değdi .ilk süt mu oluyor su olsa kurudugunda giderdi
Pinkmom Muhsinecahit 😊Kaç haftalıksınız? İlk hareketler tekme olmaz çünkü göz seyirmesi kelebek kanadı çırpması gibi olur.
tomurcukannesi Muhsinecahit eveet süt canımm. Benimde 23 te gelmişti ilk. Leke gibi kalıyo su gibi kuruyup gitmiyo☺️
Muhsinecahit Çok önce öle olmuştu şimdi tam hissettim 23 hafta oldum 🤗 bnce artık kesin tekme öle boyle bişey değil anlamaamk mümkün değil ☺
Muhsinecahit Şu an tavuklu pilav yiyorum yine hafif tekme attı ☺hep atsın çok güzel .Allah im herkese nasip etsin 🙏
tomurcukannesi Muhsinecahit yani hergün gelse bile sütyenin varsa farketmeyebilirsin. Genelde sütyensizken tshirte geçtiği için farkediliyo. Ben sütyen takmadığımda hergün farkediyorum