38+4 haftalık hamileyim bebeğimin kilosu 2688 gram ama doktorum az diyor.Covid oldum 10 kilo verdim.Bebeğimi de yansımış bu.Çatı muayenesi dahi olmadım.Sakıncalı gelişimi için dedi doktor.Suda biraz azalma var dedi.Bebeğimin kilo alması için neler yemeliyim? Bu durum devam ederse sezaryen doğum mu olur acaba? Başına böyle bir durum gelen var mı kızlar 🥺🥺