Zerenella Arkadaşlar crl 6+2 haftada 2.7 cıktı normal mi sizce birde bu milim mi santim mi anlamadım ben kağıtta sadece 2.7 yazıyor
lunam Zerenella milimdir o. Bende, doktor 6+1 olarak görünüyor dediğinde 0.40 cm yazıyordu yani 4 milim.
Mikmikbuk https://www.hindawi.com/journals/isrn/2012/938583/tab4/ Bak bu sitede yazıyor hangi gün crl ne olmalı seninki normal gibi W dediği Hafta D dediği gün oluyor Yani sen 6W2D sin