1Dygs1 papatya56 Folita ben kullanıyorum gerçekten çok memnunum doktorum onermisti , hiçbir yan etkisi yok zaten ilaç değil bitkiseldir yazıyor üstünde kesinlikle tavsiye ederim
Hempol papatya56 bende folbiol 5mg almıştım bir kadın doğumcu ablam önermişti onu kullanıyorum sonradan öğrendim 400 mcg kullanılıyormuş gebelikte ama şimdilik folbiole devam ediyorum
HaticeNur34 @papatya56 ben kullandım canım dogal bir ilaç oldugu için hiçbir yanetkisi yok rahatlıkla kullanabilirsin 😊
Hempol papatya56 gramacı yüksek diye önermedi di mi bende eczaneye sordum aradaki farkı emilim açısından çok çabuk eriyen bir şeymiş vücuda giren miktar azalıyormuş öyle deyince 5 mg bende biraz daha devam edeyim dedim bende değiştiririm yakında