momysss Kızlar merhaba ikili test yaptırdım doktor burun kemiği var dedi belirginmiş sonuçlar haftaya çıkıcak sizce bu şekilde olması iyi mi sizinde burun kemiği var ve belirgin olup kan tahlilinde kötü çıkan oldumu
Alone momysss nerde ikili test postu orda ben🙈 bebeğimin burun kemiği fln var ancak kan sonucu yüksek çıktığı için amniyosentez yapıldı ve sonuç down sendromlu. Doğumu bekliyoruz meleğimle 💕 demek istediğim ultrasondan çok kan sonucu daha önemli
yaseminan momysss benim bebeğimin burun kemiği ve ense kalığınlığı iyi çıktı ama ilki testim tam sınırda çıktı 3lü test verdim detaylıyı bekliyorum şimdi
Talhaaam Valla bende yeni yaptırdım sonuç çıktı temiz çıktı ama burun kemiği gayet iyi çıkmıştı bir sıkıntı yoktu temiz de çıktı canım içini ferah tut🌺 bir sıkıntı yoktur inşallah
Talhaaam momysss ya tabiki bende sonuç çıkana kadar endişelendim 20 gün sonra çıkar dedi ama 3 gün sonra çıktı çok şükür
Talhaaam momysss zaten bi sıkıntı olsa ultrasonda çıkardı canım hiç canını sıkma . Çünkü ben 9 ay önce kürtaj oldum sıkıntısı ultrasonda çıktı doktor hiç 2li taramaya gerek bile yok demişti zaten kaybettim sonra yani demek istediğim çıkardı ultrasonda
Talhaaam momysss çişini yapamıyordu ve ultrasonda gözükmüştü mesanesinde kist vardı buda kromozom bozukluğuydu. Bebeğin eşinden parça Aldılar bakıcaklardı ne var diye 4 aylıkdı kalbi durdu
momysss Alone peki bu tahliller de kesn down sendromu diyorsa öylemi doğuyor yoksa sadece risk mi net olarak söyleyebiliyorlar mı ki
Alone momysss sadece risk hesaplaması yapılıyor ikili taramada. Ancak amniyosentez kesin sonuç. Yani amniyosentez sonucu down ise bebek down doğuyor
yaseminan momysss 29 yaşındayım genetik bi durumda yok bende bakalım ama doktorum kafana takma ense kalınlığı ve burun kemiği iyi görünüyor dedi tedbir amaçlı 3lü test sonucum çıksın haber veririm
ozgese-s Benim kan sonucum yüksek riskli çıkmıştı bebeğimin burun kemiği görünmüştü fetal dna testi yaptırdım amniyosentezden biraz korktum sonuç temiz çıktı inşallah hepimiz kucağımıza alırız bebeklermizi 🌹