Esenn para için yapmış olabilir cnm. Benim arkadaşıma da bebeğin kalbinde delik var dedi başka şehirde doktora yönlendirmisti. Onlar İstanbul da başka bir yere gittiler çok şükür birşey çıkmamıştı. Şuan doğdu gayet sağlıklı. Bu arada suyun azsa burda havuç suyu ve armut iyi geldiğini duydum bunları tüketebilirsin😊