NaimeYilmaz [bilinmeyen] aynıyım yaaa 🤦🏼♀️ 10haftalıgz ama Bende salı gıdıcem doktora ve solucem gece 10kere kalkıorum yetmıo gunduz senın yasadıgını yasıorm gunluk ped kullanıorm artk 🤦🏼♀️
NaimeYilmaz [bilinmeyen] aynen. Eşim dalga gecıo artık ☺ fazla baskı yapıo demekkı bizimkiler yapcak bise yok ☺
Cigdembakar [bilinmeyen] bnde 17. Hagtada başladı aynı sorun günlük ped kullanıyorm sende öyle yap bnce kndimden daha az utanıyorm 😂🙈