Zeytin25 Bayanlar sizce biberon cam mı olmalı yoksa plastik mi 🤔 birde chicco mu Philips avent mi🙋🏻♀️
Gzmm14 Zeytin25 Ben Philips avent aldım pp olandan. Cam almak istemiştim ama camı elime aldığımda gereksiz ağırdı. İçi dolu olduğunda çocuğun taşıması zor olabilir.
Aminegul Zeytin25 nuk cam almistim kizimda gerci ne aldiysam tutmadi ne biberon ne emzik. Suanda 2 yasinda bazen sütü ondan iciyor ben memnunum
Ayseee4238 Zeytin25 ilk başta cam alacaktım ama tecrübeli.olanlar hiç önermesi çok ağır oluyor kırılma ihtimali de yüksek diye ben lansinoh aldım cam degil