eso14 Kızlar ben burada geçenlerde bi yazı görmüştüm. Bebeğin kalp atışları anne karnında belli oluyormuş sırt üstü yatınca sizce doğru mu 😀
marbling10 eso14 yanınızda olan bebeğin kalp atışını bile göremiyoruz, karnımızdakinin kalp atışını nasıl görebiliriz ki? Mantık dışı olduğu zaten belli değil mi nasıl prim verip soruyorsunuz ki bunu😐🤷
Mutlu_damla eso14 benimki hıçkırıyor şu an bunun dışında tekme gerinme hareketlerini farkediyorum onun dışında yok yani 😅
eso14 Zehra9616 hahahahaha bilmiyorum ki yA duyunca evde deli gibi uzanıp karnımı izlemeye başladım eşimde gülme krizlerine giriyor sen iyice kafayı yedin diye 😂😂
eso14 Mutlu_damla maşallah ne kadar güzel duygular 🎀 anladığım kadarıyla sallamasyon bişeymiş duyduğum 😂😂
eso14 Zehra9616 hahahhahah dimi yaaa 😂😂😂 ilk hamileliğim benim acaba mı dedim bi kaç kez baktım ama kendi kendime de o benim damarımdır yaaw diyip gülmeye başladım. 😂😂😂😂😂 Ama tabi içimde bunu hep sormak vardı. Bir kaç farklı siteden de görmüştüm tabi hamile olmadan önce 😂
Hacer188 eso14 aynı bensin ya bende de hemen geçsin o günler diyordum 16 + 4 olduk şimdi hissediyorum gelir gelir sabret biraz her hali çok güzel🥰❣️❤️
Zehra9616 eso14 20 22 de hissedenler var ilk hamilelikte oyuzden acele etme canim hurafelerden uzak dur esini güldürme 🤣
omuryrdkl eso14 sanırım bahsettikleri göbeğimüzden geçen atar damar.. Bebeğin değil bizim kalp atışımız o 😄
Ayseyldrmx eso14 hıçkırıktır kalp atışı belli olmaz bende öyle sanıyordum değil zaten hıçkırık çok tutarmış karında onu hissediyorsunuzdur 🥳
eso14 Ayseyldrmx ah canım ben daha çok yeniyim😂 onları hissetmem biraz zaman alır 😂 böyle bi şey duydumdw gerçeklik payını merak ettim ama sonuç düşündüğüm gibiymiş 😂