Belizmoms ben ağda yapıyordum devamlı hamile kaldım ve doğuma kadar ağda kullandim hiç bir şeyde olmadı genelde daha hassas olur derler ama ben rahatlıkla yaptım tabi herkeste bir olmaz doğum yaklaştığında ne olur ne olmaz her an doğum olur diye epilasyon kullandım ben hiç bir sıkıntı yaşamadım ne kendimden ne bebegime karşı çoğu kişi erken doğum vs şeyler diyor da tam gününde doğdu 40 haftalik