Clementinee Haftada bebek hareketi hissedilirmi tecrübeli hamişler ilk gebelik😇 henüz hissedemedimmm ve nasıl olur ben her harekete gazdır diyorum 😅
Zehra9616 Clementinee ilk hamileliginse zor 20 21 e kadar hissetmen ama nadirde olsa hisseden oluyo tabi
bebegimizibekliyoruz1 Clementinee benim de ilk gebeliğim ben 16da pıt pıt hissettim bağırsak hareketi mide ya da gaz olmuyor ayırt edebiliyorsun bende anlamam diyordum ama anlıyomuş insan 18den beri de yardırıyor 😂 24+2 yiz
sehrengiz_8 Clementinee bende 16+4 haftalığım bende hissetmiyorum bir hareket oluyor ama gaz mı bağırsak mı bebek mi bilemiyorum.
yaseminan Clementinee ben ilk gebeliğimde 21. Haftada hissetmiştim doktorum ilk gebeliklerde daha geç hissedilebiliyor demişti şimdi 17 haftalık hamileyim hâla tok yok bakalım 😄😄
Bsrahb Clementinee ben bugün aynı yerde farklı saatlerde kalp atar gibi hissettim hatta birini gözümle gördüm anam daha çok erken diyorlar bilemedim 😂